لینک های وب

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همه حال و آدرس hame-hall.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 پسر : سلام خوشکله افتخارمیدی؟؟؟

دختر : سلام چرا که نه خوبی؟؟؟
پسر : مرسی اسمت چیه؟؟ خوشگله! :|
دختر:شیما ، ماشین داری؟
پسر: اره د
ارم،چطور؟ :|
دختر:خوب پس بریم باماشینت دوربزنیم! :*
پسر: آخه نمیشه :|
دختر: چرا نمیشه؟
پسر:چون ماشینم توی خونست! :|
دختر:عیبی نداره خوب برو بیارش
پسر:بازم نمیشه :|
دختر:چرا ، نکنه ماشین نداری؟؟؟
پسر:نه ، دارم ولی امشب عروسیه داداشمه :|
دختر : وای پس ماشینت عروس شده
پسر : نه!!!! :|
دختر:پس چی؟
پسر:آخه داداشم میخواد ریشاشو باهاش بزنه :|
دختر: بیشعور مسخره بای:|

 

بسلامتی پسری ک پول نداشت برا دوس دخترش گردنبند بخره

گوزید انداخت گردن دوس دخترش!!!

نخند پست احساسیه...!

 

اینایی ک میگن لایک کن تا لایک کنم

اینا همونایین ک وقتی وسط دعوا موهای همو میکشیدن

میگفتن ول کن تا ول کنم!!!

 

گفت:اگ دوستم داری ثابت کن

گفتم:چ جوری؟!

گفت:رگتو بزن!

رگمو زدم...

داشتم تو اغوش گرمش جون میدادم ک گفت:

اگ دوستم داشتی تنهام نمیذاشتی!

گفتم:اسکول کردی ما رو پدر سگ؟!

هیچی دیه بعدم مردم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 22 فروردين 1394 | 14:43 | نویسنده : پارسا |